9.23.2009

bayramoglu'nda bayram

bayramoglu gecmislerde donmus kalmis istanbul'a yakin, istanbullularla dolu ama bu bayram pek kimsenin olmadigi bir kasabamsi seker bir yer. taksi duragin ismi mesela hegzagone. anlamadim.

eren, ben, burcu, gulyuz, melis, omur ve uraz cekirdek ekiptik. burcu omur'un yegeni, omur aile arkadas, gulyuz eren'in annesi, melis eren'in kiz kardesi, ve uraz omur'un oglu. ve ben. uraz jazz calar, polonya'da yasamis, gemi de calmis ve elektronik teknolojik anlamda tam bir mcgyver. melis okcu ve grafiker. gulyuz kizlarina tapan anne ve marti gibi kahkaha atan harika bir insan. omur senelerdir eren'in ailesinde olan biri ve tartismayi seven, senin dusundugunun tam tersini soyleyen bir kisi. tartisma kaslarini cok iyi calistirir. burcu new york'ta yasamis, galerist'te calismis, simdi de benim gibi isini seven ve tatillerine duskun olan bir kisi. seneler once maket bicagi ile parmagini kesen bir insan (ben de balta ile kesmistim). eren hep ve her zaman kosmayi isteyen, damagina duskun, hayallerimizi beraber kurabilecegim arkadasim. cok gulduk.

bayramoglu'nda 70lerin evleri, genis, cam mekan, buyuk bahceler, bol yesillik, evlerin iskeleleri eskimis ama yine de minik teknelerin oldugu, komsular birbirlerinin hayatlarini takip eden ve unutmayan insanlarla dolu bir kasaba.

eren, burcu ve ben kostuk, melis bize bisiklette rotayi gosterdi. herkesin gorevi ilk gunden itibaren oturdu. melis acma alir sabahlari, geceleri cekirdek. eren ilk kalkar ve bir onceki gun egsersiz programini belirler. burcu bu egsersiz programin saatlerini belirler ve isteyenlere duyurur. uraz teknik destek verir, ipod'tan muzik setine kablo kisa devreler, filmlerin kanallari belirler. gulyuz ve omur butun konulari ortak alanlara atar ve tartismaya acar. ve tabi ki herkesin midesini doyurur (tok olsun olmasin). bu arada hayvanat bahcesine gittik ve birlikte maymunlari seyrettik. hayvanlari gormek, yeni seyler ogrenmek iyi de, hapsolmak uzdu hepmizi. huzunlu donduk.



cok yedim, cok ictim, yoga ve kosu, yuruyus ve soguk su da yuzme, filmler seyretme ve kadinlar arasi sohbetle bayram gecti. bir bayram daha gecti.

Hiç yorum yok: