2.23.2011

cirque du soleil

bu aralar kulturel faaliyetlerimde bir artis var. uzak durmusum gibi geldi- opera, hindi zahra ve dun cirque du soleil. once haberler geldi gumrukte isiklar ve ayakkabilari takildigi icin londra ve paris'teki gosterileri gibi olmamis. sonra burcuyla konustum, cok eglenmis ve performans inanilmazdi dedi. haftaici ve yagmurlu istanbul'da beklenmedik bir sekilde cok rahat gittik. cansuyla heyecanliydik, yerlerimiz sahneden cok uzak degildi, goruntu mukemmel, icerdeki hava durumu normal ve yanimizda misir patlamasi. acayip sevdim renkli insanlari, muzigi, sahneyi, atlamak ziplamak istedim boyle. cansu'nun yaninda bir kac gazli teyze, benim yanimda 10 yasinda surekli konusan cocuklar. gaz olayi baya kotuydu, parfumler fisfisladik, huzurumuz biraz bozuldu. ama sahnedeki olaylar insan disiydi, tanrisal gucunu bariz bir sekilde agizim acik izledim. ondan da buyuleyiciydi. burda bir sir, bir perde yoktu. ordan ayrilmak kolay degildi. sahnedeki herkesle bir kahve filan icseydik, tanissaydik dedim icimden..

Hiç yorum yok: