2.25.2013

bu dogum gunu biraz farkli

enisteniz dogum gunlerine cok onem vermiyormus. bence veriyor. almak istedigi, yapmak istedigi, yapmak istemedigi seylerin hepsi dogum ayim deyip istedigi gibi yasiyor. bizimki oyle. ben dogum gunumu kutlama delisi degilim ama hatirlanmasi guzel bir duygu veriyor. coktan beri konusmadigim, iste koptugum insanlar mesaj atiyor filan. iyi geliyor.
Stu'nun dogum ayi bu sene Merkur gerilemesine denk geldigi icin hediyesi Mart ortasi alinacak. bir bisiklet. birlikte gezelim diye ve gobeklerimizi eritmek icin. ya da onun gobegini eritmek icin bir yontem, bahanesi cok. aklim duruyor. bahane uretmek bir maarefet. tatli ama yaaa, bahanesiyle bile tatli. onunla birlikte calisan biri ona kek yapti eve kadar getirdi, pek begenmedi ilk tattiginda ama sonra gidip gelip yarisini yemis oldu. bu erkekler enteresan. yastik almaya gittik, hic birini begenmedi ama almak icin israr ettim. bu sabah yastiklar harika dedi.
bunu ogrendim: kendi inandigim seyi soylerim, tartismam. artik. evet evet kocam bana bunu ogretti. zaten fikrini degistirecek, degistirdigini kabul etmeyecek ondan rahatca izlemeye karar verdim. dogru olmak mi onemli, ic huzurumu korumak mi?
hayatinda babasi pek hediye almamis. ilk defa bisiklet projesi icin babasina hadi paylasalim bu hediyeyi dedim. babasinin dogum gunu Stununkinden iki gun once. dun aradik kendisini, babasi bisiklet plani konusunda heyecanliydi. ne zaman alacaksin sordu. dogum gununde soyleyecegim ama merkur gerilemede oldugu icin Mart ortasi aliriz dedim.
Stu da artik bu huylarimi kabul etmis durumda galiba.

Hiç yorum yok: