9.30.2008

yagmuru izlemek

firtinalar esti istanbul'da. istanbul'un farkli yerlerinde farkli zamanlarda. sabahin erken saatlerinde basladi ve gittikce ciddilesti. evim yukseklerde, tepelerde, her kosesinden orman ve kopruler gozukuyor... yagmurla ruzgar basladi ve camlar titredi. birden urktum. ruzgar ruzgardir sonucta. ama sessiz olan bir elementin sesi olunca korkutur ki aynen oyle oldu. yagmurun gokten indigini izledim ve ruzgarin yagmuru ittigini. gokte bir dalga dansi vardi. hayatimda boyle birsey gormemistim. bir kadinin uzun tuvaleti dans ederken ucusur gibi... inanilmazdi.

firtinalarda en cok yapmaya sevdigim sey sicak cikolata icmek. ve de sicak cikolatamla birlikte seyrettim.

1 yorum:

berrin acilmis dedi ki...

yağmurun keyfini çıkardım demek istedin herhalde
iyi bayramlar sana