1.21.2009

gunlugumde listeler

her gun yapamiyorum ama listelere bayilan biriyim. gun icinde yasananlarin listelesi, telefondaki iltifatlar (olabiliyor evet), patronumun girgir gectigi konular mesela turk erkekleri ve onlarla calismak ve cay degilde orta sekerli kahve icmesi, rapor yazarken elektrik ve enerji konusunda bilgi edinirken rusya aslinda enerji konusunda zorlandigini okumak, ozgeyle oglen yemeginde onun hayatindaki onemli konular neymis listesini yapmak ve sonra kendi hayatimdaki listeyi gozden gecirmek....oyoyoy. listeler.

dun aksam yoga dersine katildim. bora hocanin hariom yoga studyosunda, degisik bir yerde, farkli bir hocayla birlikte, bir ogrenci olmak cok hostu. bir pranayamadan baska nefese, bir asanadan baska asanaya. otobuste oturuyordum ev donusunde ve dedim bak bu asanayi farkli yapti ordan oraya farkli sekilde gecti, mumdan cikarken ben gaz cikarmadim, kafa durusta daha uzun kaldim, kargada dengem bozuldu listesini yaptim.

listeler. hayatimin ozeti.

Hiç yorum yok: