1.04.2010

yeni yila hizla girmek

aralik yildirim gibi gecti. yani tum sene oyleydi ama aralik bi hizla gecti. islerin tam doruk noktasinda, herkes hayli stresli, is seyhatleri var, yoga derslerini veriyorum ayni zamanda, haftasonlarini evdeki biriken sorumluluklar, ve aniden fas'a gitme karari. fas'a 2. kez gidecektim ve 23 aralik gelinceye kadar hazir bile degildim. ankara'ya haftasonu gidip geldim, arkadaslarla yemek sohbet circirgirgir, melek'in kursun dokmesi, eve donerdonmez yarimyamalak bir sirtcantasi hazirlayip eren'le yollara dustuk.

baya da dustuk. 8 gun icinde casablanca, fes, merzouga (col) ve marrakech yaptik. buralara gitmek icin tren'de toplam 10 saat, otobuslerde toplam 20 saat ve dolmuslarda 3 saat filan hayatimizi gecirmis olduk. sogugu yedik, hasta olup donduk. yandan yemis zombiler gibi de 31 aralik'ta 2009'a veda ettik.

2010 farkli olacak her yil nasil farkli oluyorsa. suprizlere hazirim, "keske" ve "ama" kelimelerini hic kullanmamaya calisacagim, analiz etmeye durduramam ama vardigim sonuclar basit olacak, hindistan ve mississippi'ye gidecegim ve ve ve ve ve...cok var listemde yav. bir kac gun icinde fas resimlerini paylasacagim. baya maceraliydi. bu yil da az olmayacak. metalmis bu yil, ayvayi yedik, ben agacim. metal agaci keser...neyse.

herkesin yeni yil kutlu olsuuuun!

Hiç yorum yok: