2.23.2010

tangoya alisan parmaklar

tango derslerine yine baslamis oldum. ne ileriye gidebiliyordum, ne de geriye. ortada duduk gibi kalinca artik yeter dedim kendime. gancho, secada, lapis, cart curt kelimeler ruyalarima girmeye basladi. ayak parmaklarimin alti agriyor, bacaklarimin arkasi bi tuhaf ama en guzel haber, bel inceltiyor. bu kadar basit. tango yap, karsina donduren bir partner cikinca yaptigin tek sey etrafinda donmen oluyor, dondukce ne kadar mesafe katettigini de farketmiyorsun. onemli olan sey yukari bakmak, asagi baktigin an basin doner. cocukken donmeye severdim nedense. basimin donmesi beni yere yatmami zorlardi ki bunda eglenceli olan nedir anlamis degilim.

neyse!

tango ayakkabilarimin durumu pek iyi ama bu necmi ustayi cok merak ediyorum acikcasi. tarlabasinda bir usta, haftada 200 cift ayakkabi yapip buenos aires'e gonderiyormus, CNN Turk'te filan cikmis...dukkan hep kadinlarla doluymus, sececek model yuzlerce...adam bir efsane gibi. gelecek hafta ona gidiyorum kesin.

2 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

İrem fotografta çek... Belki biz de model beğeniriz tango yapmasak bile...

indrani dedi ki...

evet evet cekecegim. mutlaka. necmi ustayi bloga koyacagim ayakkabilariyla birlikte...