2.10.2010

tekel'in hanimi hulya

baglarbasi'nda tekel bir bakkal dukkani, onunde masada, hep bir kac kisi, kahkahalar, gelen gidenlerle sohbet, kedilere mama, kayip kedileri evlerine kavusmak icin yardim eli uzatan, hep guler yuzlu, hulya.

scott ve crystal ondan kolalarini, cikolatalarini (aslinda benim icin aliyorlar), sut filan hulya'dan alirlar. ve her zaman hulya scott ve crystal'a ne diyorsa guldurup eve postalar. hulya onlari eve yemege davet etti. scottlar beni de cagirdilar, tercumanlik yapacaktim.

hamsi, cig kofte, baklava ve raki. menu basit ve ayni zamanda bol. hulya hanim'in hayat hikayesi zorluklarla dolu ama yinede "bu benim secimimdi, ve bunu yasadim" diyen guclu bir karakter. 16 yasinda evlendirilmis, kizi dogmus, esi calismiyor, fabrikada calismis, esinden ayrilmis, 21 yasinda yeniden evlenmis, oglu olmus, es yine calismayan biri, 13 sene sonra onu da bosamis, o arada ingilizce kursu veren okulda asistanlik yapmis, liseyi acik ogretimde bitirmis, 2 sene once tekel dukkanini acmis ve 2 sene orda kalmis. daha eve yeni cikmis.



baya dolu bir hayat. scott ve crystal'i evine davet etmesi, simdi bir sevgilisi var ve kesinlikle evlenmek istemiyor, "boga burcuyum ve ozgurlugumu seviyorum" diyen bir kadinla tanismak benim pazar aksamimi parlatti.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Hülya gibi mücadeleci kadınlarla tanıştığımda ben de çok mutlu oluyorum :)yazı için teşekkürler.