9.06.2010

U2 ile yasamak

10 yasimdaydim. U2 hayatima girdi ve sonrada cikamadi. izin vermedim acikcasi. hayatimdaki donum noktalarinda yanimdalardi. ve ne sansliydim ki bir kac kez konserlerinde onlarla birlikte sarkilarini soyleme firsatim oldu.

1997: pop
2000: elevation
2001: elevation 2. tur
2010: 360°

ilki mezun olacaktim, korku doluydum
ikincisi kos koca kamp dunyasindan farkli bir ise ve sehre tasiniyordum
ucuncusu amerika'yi terk ediyordum

ee simdi? farkli bir bakis acinsina adim attim da daha kelimelerle ifade edemiyorum. zamanla hayatimda degisik bir noktada oldugumu anlayacagim ve anlatacagim.

ve de binlerce insan gibi bu aksam hep birlikte olmak beni o kadar heyecanlandiriyor ki. bunun gibi toplumlari birlestiren U2'ya selamlarimi iletiyorum. turkiyemize hosgeldin U2!

Hiç yorum yok: