5.07.2010

cok fazla seyler yasaniyor

haberimiz yok, gun icinde o kadar fazla yasamisiz ki...gunlugume bi yazmaya basliyorum, hissettiklerim bir kenara gorduklerim, konusttuklarim, paylastigim binlerce sey olmus. dun deepak chopra okurken agladim. ayurveda gurulari dermis ki senin hissettiklerin vucuduna ve evrenin enerjisine oyle bagli ki, etkilenmemesi imkansiz.

patron yok, ofiste tek olmama ragmen giden gelen cok oluyor. toplantim vardi biriyle. ilk defa tanisyorduk ve 5 dakika icinde masamin arkadasindaki fotograflarima bakip elestirmeye basladi- burayi kes, sunu karanlik yaparsan, bu olmamis, sunun focus yok. yani anlamadim. kimsiniz siz diye agzimdan cikmis. fotograf egitmeniymis is sonrasi. asilan fotolarima bakinca benim tarzim hic degil ve serginiz olsa gelmem dedi. sonra da dalistan bahsetti.

soktaydim. dusunuyorum da...sok oldugumda pek bi mulayim ve herseyi oldugu gibi kabul etme moda geciyorum. 5 saat sonra allahim ne oldu o 20 dakika icinde videoyu geri sariyorum.

herkesin sevgiye, saygiya ihtiyaci var. herkesin. asagidaki guvenlik bana uyanmadik daha galiba dediginde de mutlu oluyorum. ilgi sonucta.

1 yorum:

berrin dedi ki...

fotoğraf sergisi yaparsan ben gelirim:))
eminim çok keyifli bir sergi olur