8.18.2008

evin olmasi ne demek


istanbul'da kac ev degistirdim henuz evim diyebilecek bir yerim yok. tamam arkadaslarimin evleri bana hep acik ama herseyin bir suresi var ve ileri gitmek zorundasin. "ileri gitmek" de ne demek? kendini asmak, yeni olanaklara acik olmak, karsi koymamak...3 sene onceki halimden ilerideyim mesela. of biraz rahatladim.

pakistan'da dogdum ve buyudum, amerika`da universite hayati ve is hayatini yasadim, turkiye`ye gelip dunya'yi gezme firsatlarini yakaladim...ve nerde en rahat hayati yasadim karar veremedim. yasamimin her suresi farkli bir irem'in ilerlemesini gosterdi. simdi amerika'ya gitsem tuhaf olur. guney amerika olabilir mesela. ama cok hizli olmama gerek yok. daha 7 aydir istanbul'da bir hayat kurmaya calisyorum ve bunca senenin tecrubesinden sonra da kolay degilmis.

onceki kaldigim evlere baktigim zaman hepsi birbirinden farkli. biri deniz kenarina yakin, biri orman'a, universite hayati nehir manzarayla gecti, florida'da gol ve orman icinde, ankara'da manzarasiz ama sehirden uzak ve sessiz bir daire'de...istanbul'da bogaz manzarasi sart degil ama yesillik, deniz ruzgari alan bir yer istiyorum. minik tatli yoga ve masaj seanslari yapilabilcek bir yer. evim artik olsun istiyorum. kac senedir her yerde kisa donemli ama uzun kalan yolcu gibiydim. istanbul'un ruhu bana uyuyor sanki. su anda en azindan... benim gercek evim denize sifir, allahin koyunde, kendi bahcem ve sessiz serin bir ev. yeni zelanda'da ya da peru'da. ruhumun huzurlu oldugu yer evimdir.

1 yorum:

berrin dedi ki...

sıcak hava seni bunaltmış irem :))