3.03.2009

kapici'nin kizi aleyna

aleyna ile olan iliskim cok ozeldir. nasil tanisttik ve nasil bu kadar akici muhabbetimiz gelisti bilemiyorum. galiba asansorun yanindayken annesini bana yoga konusunda soru sormaya israr etmisti. birlikte bir kac nefes calismasi yapmistik.

gecen hafta grip olmustum. oksururken aleyna'nin annesi yaptigi corbayi icememi davet etti. aleyna yaninda. minik 6 yasinda bir insan. onu dinleyen olsa baya konusurdu bence. buzdolabindaki magnetlere bakiyordum corbayi beklerken. aleyna magnetleri anlatiyordu iste kelebek var bocek var filan. bende dedim ama burda melek yok.

bakti bakti vaaar dedi. boyu yetismedigi icin babasina buzdolabindan birsey indirmesini istedi. acim oyleydi ki goremedim. babasi eline verdi ve aleyna dedi bak melek. elinde 2 aylik kuzenin resmi. hira. cok duygulandim.

oturdu. sordum nasil biliyorsun melek oldugunu. ucaar dedi. nasil yani? babasi aliyor onu ve ucuruyor. baska? hep mutlu dedi.

ben aleyna'yi baya seviyorum.

Hiç yorum yok: